איך מוצאים אמת בעולם שאינו מצליח לייצר מחקר נקי מאג’נדה?

7

בעולם בו אנו נמצאים, קשה מאוד למצוא מחקרים מוטים, המושפעים מאג’נדות כאלה ואחרות. מה עושים? נותנים יותר קרדיט למחקרים המגיעים מתוך תפיסת עולם מוסרית מתוקנת יותר, המחוברים יותר למציאות ולתפיסת העולם.

במאמר מערכת שנכתב באתר ‘עולם קטן’, נשאלת בעיקר השאלה: “מה קרה לעולם השאלות? להקשבה?” השאלה כמובן מתייחסת לכלי התקשורת, הדואגים לחסום כל אפשרות לספק כנגד קונספציית התרבות החד מינית. השקרים וההתכחשות שאנו שומעים בעדויות נשמעות תמוהות והזויות, כמו למשל טענות על תשלום של גורמים המעוניינים להעביר מסר ועדויות אמיתיות על שינוי נטייה מינית. כן זה אפשרי, תתפלאו.

אנשים מתקשים להאמין ששינוי הנטייה המינית הוא דבר בר השגה, מציאותי. הוויכוחים והתגובות בסוגיה הזו לא יגמרו בזמן הקרוב, אך חשוב לזכור כי מדובר בהתמודדות נפשית, שלא שונה מבירורים אחרים שעלינו לעשות עם עצמנו. המסר שלנו בנושא: אל תתנו לעולם הפוסט מודרני לטשטש בקרבכם כל סיכוי לבירור אמיתי.

צעירים מתקשים להתמודד עם הסיטואציה המורכבת ולבחור בין נכון לשגוי

צעירים מתקשים להתמודד עם הסיטואציה המורכבת ולבחור בין נכון לשגוי

יש לכם את החירות לבחור באיזו דרך תבחרו. יכול להיות שלא תצליחו בכך, שתכשלו בתהליך, אך אל תהרגו את הרצונות הטובים, המשיכו לנסות, שוב ושוב, עד שתצליחו. מסע השקרים והטשטושים בקרב גורמים המנועים מאדיאולוגיות שונות, פוגעים בצעירים המתקשים להתמודד עם הסיטואציה המורכבת.

“חברים יקרים בני הקהילה הגאה. אנחנו אוהבים אתכם ובאותה נשימה לא תצליחו למנוע מאתנו לספר על בחירות אמיצות ועל תקווה”, כך נחתם מאמר המערכת של ‘עולם קטן’.

נכתב על ידי צוות האתר של מרכז הסיוע ‘עצת נפש’.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה מאמרים, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.