האם יציאה מהארון היא הפיתרון היחיד להומוסקסואליות?

אנשים רבים מניחים כי יציאה מהארון היא המענה לכל הצרות כאשר מתמודדים עם נטייה מינית הומוסקסואלית. אך על פי המומחים של עצת נפש, ההנחה הזו יוצרת לא מעט בעיות עבור מי שמתמודדים עם סיטואציה מסוג זה.

הבעיה הראשונה עם ההנחה שיציאה מהארון מהווה הפיתרון היחיד היא שהנחה זו מונעת בחינה של דרכי התמודדות חלופיות, זאת כדי להימנע מהגברת תחושות האשמה ומפגיעה בהערכה העצמית של האדם. בעיה אחרת ורצינית לא פחות היא האפשרות המוחשית למפח נפש גדול עוד יותר בעת היציאה מהארון על ידי תגובות שליליות של הסובבים את ההומוסקסואל.

יש דרך אחרת

על פי מרכז הסיוע של עצת נפש, רבים בוחרים להתמודד עם הנטיות ההומוסקסואליות שלהם בצורה שונה. אנשים אלה מעדיפים קודם לעבור בירור דקדקני של הזהות המינית שלהם כדי לבדוק האם בכל זאת קיימת בתוכם משיכה אל בנות המין השני. אנשים אלה מרגישים כי הנטייה המינית ההפוכה שלהם היא מכשול שמעכב את הקידום וההתפתחות של חייהם האישיים. מבחינתם, ההישארות ב”ארון” היא בחירה מאתגרת בה יש קבלה פנימית והעשרה של הזהות העצמית.

הבחירה מתחילה מבפנים

אם אתם מעוניינים לבדוק חלופות נוספות לנטיות המיניות שלכם, מרכז הסיוע עצת נפש הוא המקום הנכון לעשות זאת. הבחירה להכיר ברצון הפנימי שלכם הוא צעד ראשון מתוך כמה צעדים במסע לבירור אישי. ככל שהתחושה שלך לחקור את הזהות המינית שלכם תהיה מגובשת יותר, כך יהיה קל יותר בעתיד.

צרו קשר עוד היום עם עצת נפש לאבחון ותחילת טיפול בבעיה שמציקה לכם.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה ייעוץ - דחפים ואובססיות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.