כך תתמודדו עם הדחף המיני המוגבר

אדם המונע על ידי הדחפים שלו, לא פועל בקור רוח ותחת מחשבה נבונה, ועלול לבצע פעולות או דברים שאינם הכרחיים או חיוביים. לצורך התמודדות עם הדחפים המיניים, יצרנו מספר חוקים חשובים שמומלץ לדעת:

1. לא לחשוב על הדחף המיני – אם לא תחשוב על הדחף, הוא יעלם כפי שבא. אם חושבים על ביצוע המעשה או הפעולה, רוב הסיכויים שהיא תקרה בסופו של דבר. על כן, מומלץ לא לחשוב על הדחף ולא לתת פתח לדחף המיני, אלא להתרכז בנושאים ובדברים אחרים.

2. אל תנסו לבצע את הפעולה – היצר והדחף מניעים אותך לפעולה כדי להרגיש “טוב ומשוחרר” עם עצמך. חשוב בקור רוח ובתבונה, ואל תבצע את הפעולה, כיוון שאתה אדם חושב ושקול. הדחף יגרום לך לבצע פעולות ללא שליטה, אבל אתה תחסום את הדחף, כיוון שאתה אדם בוגר שיכול להחליט החלטות לבד. לא היצר ולא הדחף הם שיקבעו לך מה לעשות, ולכן אל תנסו לבצע את מה שאתם לא שלמים איתו.

3. הימנעו מפיתויים – כפי שאמרו חכמים בעבר – “אם אדם משביע את הרעב שלו ליצר ולתאווה, הוא יחוש ברעב לפעם הבאה שתגיע”. יש להימנע ככל הניתן מפיתויים שעלולים להזיק לכם, ולהוביל אתכם למקומות לא נעימים וטובים. הימנעו מאותו דחף מיני וכך יוקל לכם עד מאד.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה התמכרות, ייעוץ - דחפים ואובססיות, מאמרים, מינית. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.