מהם התסמינים להתמכרות מינית?

עצת נפש - stockimages (2)

עצת נפש – stockimages

על פי הניסיון שנצבר לאורך השנים בעצת נפש, לא קל לאבחן התמכרות מינית, יש לנהוג בכובד ראש בכל פניה שכזו.

ישנם תסמינים רבים לתופעה זו אך יחד עם זאת יש לברר בקפידה את כל התסמינים הקיימים לפני שמחליטים בצורה מגובשת יותר האם אכן מדובר כאן בהתמכרות מינית או שמא זו נטייה מינית טבעית רגילה ונורמטיבית.

לרוב המאפיין המרכזי ביותר באבחון ההתמכרות למין הוא בדחפים הבלתי נשלטים וההתעסקות המינית שנחשבת לבלתי הולמת ומביאה עד כדי הרס בניהול שגרת החיים התקינה.

פעמים רבות התמכרות מינית תלווה ע”פ הידע שנרכש במרכז הסיוע של עצת נפש במחשבות טורדניות ובדפוסי התנהגות מינית כפייתית. כמעט כל מכור למין יספר על כך שבשגרת חייו הוא התעסק בפנטזיות מיניות מוגברות המתלוות בעיסוק ובמרדף למשך שעות עד ימים אחרי תוכן מיני או ניסיון לייצר או למצוא דרכים למימוש הפנטזיות המיניות בפועל.

המכור למין יעיד שהעיסוק המוגבר במיניות מהווה עבורו אמצעי להרגעת העולם הרגשי שלו. רגשות קשים המלווים בחייו נרגעים באמצעות הפעילות המינית. מכורים רבים שפונים בשלב מאוחר יותר לטיפול מספרים על כך שכשהם פעילים מינית הם מרגישים לכאורה הקלה בכאב הרגשי שלהם.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה התמכרות, מינית, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.