גם אני מכור – גמילה מהאייפון

הטלפון החכם (ה”אייפון”) הוא מכשיר מדהים. הוא עושה אותנו הרבה יותר חכמים, מעודכנים בכל רגע והרבה יותר אפקטיביים וממוקדים בעשייה שלנו, אולם יש לו גם השפעות שליליות.

המידע מובא מטעם עצת נפש

האייפון מקשה עלינו להיות מרוכזים במה שאנחנו עושים. בכל פעילות שאנו עושים אנו מתוקשרים איתו. בודקים באופן סדיר אם קבלנו הודעות או מיילים חדשים ומחפשים אם יש איזה עדכונים שנכנסו אליו ושאולי פספסנו ואנחנו לא מודעים אליהם. סקר “גוגל” קובע כי ב- 2013 ישראל היא המדינה המכורה ביותר לסמארטפונים. 57% מבעלי הפלאפונים הם בעלי סמארטפונים. הישראלים מחפשים באינטרנט, גולשים ברשתות חברתיות וצופים בסרטוני וידאו ביוטיוב יותר מכל מדינה אחרת בעולם.

עיסוק יתר בטלפונים החכמים

עצת נפש - התמכרות לאייפון

עצת נפש – התמכרות לאייפון

מחקרים עדכניים אחרים מראים כי השימוש היומי הממוצע של בעלי הסמארטפון הוא שעתיים ורבע ביום שמתוכם רק שתיים עשרה דקות בלבד מיועדות לשיחות טלפון. שאר הזמן מושקע בעיקר בשליחת הודעות, בדיקת מיילים, עדכון נתונים ושימוש באפליקציות השונות.

עובדה היא, שככל שגובר השימוש בסמארטפונים, ההתמכרות גואה. תחושת הריקנות, חוסר השקט, העצבנות והצורך בסיפוק מיידי ותמידי גוברים. רבים לא מוצאים את הדרך כיצד לאזן בין הצורך האמיתי שלהם בסמארטפון לבין ההתמכרות אליו.

אם גם אתה מרגיש שהתמכרת ושהסמארטפון גורם לך לאבד איזון בחייך וברצונך ללמוד לווסת את הצורך שאותו אתה מרגיש וללמוד לסגל לעצמך מערכת בחירות וחיים בריאה יותר אתה מוזמן לפנות למרכז הסיוע “עצת נפש”. סייעי “עצת נפש” יבנו יחד איתך תוכנית עבודה להתמודדות נכונה.

מרכז עצת נפש מעניק סיוע, תמיכה והכוונה לאנשים שנתקלו בהתמכרות לטלפונים החכמים ומעוניינים לצאת לדרך חדשה שתשפר את איכות חייהם.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה התמכרות, לטכנולוגיה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.