3 כללים המסייעים להתמודד מול הדחף המיני

כדי להתמודד בהצלחה עם הדחפים המיניים, ישנם כמה כללים חשובים שעל האדם לדעת. הקפדה על כללים אלו, ייתכן מאוד שתסייע לאדם המונע פעמים רבות על ידי דחפיו.

כלל מספר 1: לא להיקלע למחשבות על הדחף

די ברור לרוב האנשים שהם לא יתעוררו באחד הבקרים ויהרגו את אלו שהרגיזו אותם – זאת משום שישנם נושאים שנמצאים מעבר למחשבת האדם. לרבים אחרים ברור שהם לא יבצעו גניבה לפתע סתם כך. מה שחשוב הוא שבכל פעם שחושבים על ביצוע המעשה, יש סיכוי להידרדרות. השתדלו לא לפתוח את הפתח, גם אם זהו פתח קטן מאוד. אחרת, אתם תיקלעו למחשבות על המעשה, שיפריעו לתפקודכם במהלך הימים והלילות.

כללים להתמודדות עם הדחף המיני (Chanpipat)

כללים להתמודדות עם הדחף המיני (תמונה: Chanpipat)

התאווה תנסה תמיד לגרום לכם לחשוב אחרת, שאולי כדאי לכם לנסות לחטוא. אל תיכנעו לה, כי כל עוד תחשבו על זה, היצר יגרום לחיזוק הצורך והרצון ליפול.

כלל מספר 2: לא לנסות לבצע את המעשה

ייתכן מצב שבו היצר מנסה לשכנע אותך להרגיש “משוחרר” יותר. היה צלול והשב לו שאתה אדם מחושב. היצר ינסה לשכנע אותך לפעול ללא שליטה, אבל עליך לדעת להבהיר לעצמך שאתה מעדיף לחסום את האפשרות הזו. גם המחשבות על כך שאתה כבר אדם בוגר ויכול לקבל החלטות לבדך, לא אמור לשכנע אותך לפעול על פי היצר. הדבר החשוב ביותר הוא לא להעמיד את עצמכם בניסיון.

כלל מספר 3: השתדל לשמור מרחק

כבר בעבר אמרו חכמים שאם אדם משביע את הרעב שלו ליצר ולתאווה, הוא יחוש ברעב לפעם הבאה שתגיע. כך, מתחזק לו היצר. הימנעו מכל הפיתויים שעלולים להפיל את גופכם למקומות שאינם טובים ונעימים. הרעיבו את היצר ואת התיאבון למין, כך תחושו הקלה משמעותית.

מרכז עצת נפש מפעיל קו סיוע למתמודדים עם דחפים ואובססיות מיניות. המרכז מפעיל גם קבוצות תמיכה וסדנאות.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה ייעוץ - דחפים ואובססיות, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.