בניגוד לדעה הרווחת, ישנן דרכים להתמודדות עם נטיות הפוכות

הדעה הרווחת בנושא הנטיות ההומוסקסואליות היא ברורה וחד משמעית – לא ניתן לשנות את הנטייה המינית בשום צורה. מאמרים שפורסמו לאחרונה, כמו זה שפורסם במערכת ‘עולם קטן’, חושפים את האמת, שהושתקה עד לאחרונה.

7

אם עד עכשיו חשבתם שרק בעיתונות יש השתקה, אז כדאי שתדעו שגם באינטרנט, בטלוויזיה ובכל אמצעי מדיה שקיים.

פרופסור אבשלום אליצור, מתייחס לטענות על המחקרים ה”לא נכונים”. “אני מוכן לצעוד בכל שנה במצעד הגאווה כדי ששום רב פנאטי ושום אימא שתלטנית לא ישתמשו בדבריי לכפות על מישהו דרך חיים שאינו רוצה בה. נמאס לי לראות צעירים מבולבלים וקרועים ש’מומחה’ חסר-אחריות מנסה להפוך את חייהם לכביש חד-סטרי. הגיע הזמן להביא את העובדות הקליניות הפשוטות לכל מחפשי-הדרך הללו מבלי שמישהו ינסה להלך עליהם אימים”.

הפרופסור מתייחס להשתקות הרבות שהתרחשו בשנים שעברו, אך גם הוא יודע, שעם הזמן ובאמצעות התקדמות חופש הביטוי, האמת תצא לאור.

בשנת 2010 ספרו של פרופסור שמואל טיאנו: “פרקים נבחרים בפסיכיאטריה” יצא לאור ובתוכו היה גם פרק המשלב התמודדות עם נטיות הומוסקסואליות. בפרק נכתב כי “הומוסקסואליות היא בחירה של אדם, היא מופיעה בעקבות חוסר זהות עצמית, חוסר זהות מינית וצורך בקשר תלותי חזק”.

עצת נפש

עצת נפש

מה עלה בגורלו? חברי האקדמיה הכריזו חרם על כתביו עד שימחק את הפרק השגוי בעיניהם. לאחר זמן מה הוצאה מהדורה חדש, ללא הפרק השנוי במחלוקת, בטענה שמדובר בטעות דפוס. הלחצים שהופעלו עליו אילצ אותו לחזור בו ממסקנותיו ולהתנצל פומבית בפני הקהילה ההומו-לסבית.

מרכז הסיוע של ‘עצת נפש’ הוא הוכחה נוספת לכך שמדובר בזכות בחירה. לא חייבים להשלים עם ההתמודדות ולדחות אותה או להתעלם ממנה. העדויות של הנעזרים ב’עצת נפש’ מראה לקהילה כי ישנה גם דרך אחרת, נכונה, עם זכות בחירה וחירות.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה ייעוץ - דחפים ואובססיות, מאמרים, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.