מכור לפורנוגרפיה ומין באינטרנט?

אם הנך מרגיש מכור למין מזדמן באינטרנט, צופה בסרטי פורנו המעוררים אותך לפעילות מינית, עסוק במשך הזמן במחשבות על מיניות מוגברת המשבשות את סדר יומך וחירותך והנך זקוק להכוונה, ישנן אפשרויות שונות העומדות בפניך.

הכתוב מובא על ידי עצת נפש

עצת נפש - התמכרות למין באינטרנט

עצת נפש – התמכרות למין באינטרנט

בשלב הראשון אתה תנסה להתמודד בדחף המוגבר בכוחות עצמך. אולם אם לאחר זמן תרגיש שאתה שוב ושוב נקרא מבפנים להסתכל באתרים פורנוגרפיים ולהתעסק במיניות מוגברת, יתכן שתתחיל להפנים ולהכיר שאולי הסיפור הזה הוא הרבה מעבר לשליטתך. זה בדיוק הזמן לפנות לעזרה והכוונה חיצונית.

הפתרון האידיאלי עבורך

על מנת להתקדם בצורה המקצועית והטובה ביותר, הסתייע בקו הסיוע הטלפוני “עצת נפש” העוזר ותומך באנשים שנמצאים במצב כמו שלך. קו הסיוע נותן אוזן קשבת, ליווי והכוונה לאורך כל תהליך ההתמודדות תוכל לקבל הפניה לקבוצת התמיכה SA וקבוצות תמיכה לעזרה עצמית נוספות, העוסקות בתחום זה. תמיכה קבוצתית תסייע לך לצאת ממעגל הבדידות ותקנה לך רשת תמיכה נוספת ליום יום.

במקביל לליווי אישי והליכה לקבוצות תמיכה מומלץ לשלב הליכה לאיש מקצוע פרטני המתמחה בתחום. לשם כך תוכל להסתייע בסייעי קו הסיוע שיוכלו להפנות אותך לאנשי מקצוע תואמים שראו הצלחה מוחשית בעזרה לאחרים הנמצאים במצב דומה לשלך. עלויות הטיפול משתנות ממטפל למטפל. את בחירת המטפל המתאים מומלץ לעשות באופן אישי דרך סייעי מרכז הסיוע אשר על פי בקשתך יוכלו להפנותך לאנשי מקצוע המוכשרים והמומחים ביותר בתחום.

מרכז הסיוע “עצת נפש” מושיט יד למבוגרים ולגברים צעירים בכל הקשור להתמודדות עם אובססיות ודחפים מיניים התמכרותיים.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה ייעוץ - דחפים ואובססיות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.