תחושת אשמה ותהליך הקבלה העצמית במרכז הסיוע עצת נפש

עפ”י פסיכותרפיסטים ופעילים נוספים של ארגון עצת נפש, הפתרון להומוסקסואליות מתחיל מהכרת הבעיה, כלומר רק כאשר אדם לא יהיה מוכן לקבל את עצמו כפי שהוא, אז הוא יוכל להתחיל בתהליך לשינוי הנטייה המינית.

האשמה העצמית היא הגורם להתחלת הטיפול והיא לא מובנת מאליה, במיוחד בימים אלה, בהם מתקיימים מצעדי גאווה וכו’. הנחת היסוד בעצת נפש היא שמיצוי ההומוסקסואליות יכולה להביא לתחושת הקלה ולירידה בתחושת האשמה, מה שיוביל אותם להתמיד ולהתרחק מהנטייה ההפוכה.

במהלך הטיפול בעצת נפש ילמדו המתמודדים ליצור לעצמם דרכים חדשות להשמרות מהפיתויים ומהתלות שלא נגמרת. תחושת האשמה היא זו שנועלת את המטופלים בדפוסי החשיבה שגורמים לתחושת החולשה והרחמים העצמיים.

ההפחתה בתחושת האשמה תוביל גם לירידה באכזבה העצמית ולשיפור ניכר במצב הרוח הכללי. במהלך הטיפול יקבלו המתמודדים רצון אמיתי לפרוח ולתקן את המצב המעוות שנוצר. התהליך כולל עליות ומורדות אך מדובר בשלב טבעי בהתמודדות.

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה ייעוץ - דחפים ואובססיות, מאמרים, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.