זה לא בלתי אפשרי – כיצד תשפרו את מצב הרוח שלכם?

מצבי רוח קיצוניים ושינויים חדים בין מצב רוח מרומם למצב רוח טרוד ועצבני, יכולים להביא למעידות רבות ולאורח חיים קשה ובלתי נסבל. הרגשת חוסר השליטה היא אחד הגורמים המתסכלים ביותר שקיימים ולכן, מרכז הסיוע עצת נפש עם כמה עצות שיעזרו לכם לשפר את מצב הרוח שלכם.

מאת: עצת נפש

עצת נפש

מצבי רוח קיצוניים (imagerymajestic)

יצירתיות – כתיבה יכולה להיות גורם מארגן ומסייע להתמודד עם מצבי לחץ נפשיים. ישנה חשיבות להבעת רגשות כנים ללא צנזורה כדי שיהיה ניתן להתמודד איתם בהמשך. ניתן לעשות זאת גם באמצעות פיסול, מוסיקה, ציור וכדומה.

כושר גופני – כושר גופני מעודד יצירה של אדרופין שהוא הורמון השולט בתחושת המתח והחרדה וכן יוצר שלווה ורוגע. לכן, מרכז הסיוע עצת נפש ממליצים על שמירה על פעילות גופנית, שיכולה להיות מצוינת להתמודדות עם מצבים כאלה.

תקשורת בין אישית – לתקשורת ולדיבור יש כוח משמעותי עבור ההרגשה הטובה. התקשורת מספקת ביטחון, חלוקה בקשיים, ייעוץ מהאנשים הקרובים והימנעות משמירת הרגשות בפנים.

“עצת נפש” הוא מרכז סיוע, הפועל ללא מטרות רווח ופונה לקהל ישראלי גברי באשר הוא, המתמודד עם סוגיות של זהות מינית והתמכרות לטכנולוגיה.  

אודות עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש כאן כדי לעזור ולסייע לכם להתמודד עם התמכרות מינית,נטיות הפוכות והומוסקסואליות והתמכרות לטכנולוגיה. התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899 או 072-2160688
פורסם בקטגוריה מאמרים, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.